Sisältömarkkinoinnilla vaikutat vastaanottajaan

Hyvin laadittu sisältö hyödyttää lukijoita ja vahvistaa yrityksen brändiä. Satakunnan Kansan lukijat lukevat ja katsovat parhaiten toteutettuja sisältömarkkinointijuttuja yhtä mielellään kuin toimituksellista sisältöä. Hyvin tehty sisältömarkkinointiartikkeli tai video on hyödyllinen ja sykähdyttävä. Paikallisuus nostaa sisällön arvoa lukijoiden keskuudessa.

Päättäjät kuluttavat sisältömarkkinointisisältöä siinä missä kuka tahansa lukija. Jopa kolmannes päättäjistä uskoo sisältömarkkinoinnin roolin kasvavan omassa yrityksessään tulevaisuudessa.

Lähde: TNS PäättäjäAtlas 2016, Kantar TNS; Satakunnan Kansan lukijapaneeli, RAM Research and Analysis of Media 2015, 2016.

Malttamattomat-paketti

Julkaisukanavat

  • Kokosivu Satakunnan Kansassa sunnuntaina, 142.000 lukijaa
  • Artikkeli Satakunnankansa.fissä, Kankaanpäänseutu.fi:ssä, Merikarvialehti.fi:ssä sekä Sydansatakunta.fi:ssä, yhteensä yli 115.000 eri kävijää viikossa
  • Artikkeli Satakunnan Yrittäjien sivustolla
  • Kokosivu Malttamattomat-lehdessä 2018 joulukuussa, 142 00 lukijaa

Sisältää artikkelin ideoinnin ja tuottamisen.

Hinta yrittäjälle 2 800 € (arvo 9 088 €, etu jäsenyritykselle 6 288 €)

Kysy lisää Malttamattomat-paketista:

  • Janne Arola
  • Myyntipäällikkö
  • 040 777 3876
  • Marja-Riitta Grönblom
  • Myyntipäällikkö
  • 050 438 0926
  • Sanna Lahdenpää
  • Myyntipäällikkö
  • 044 522 8149
  • Hanna Jalonen
  • Myyntijohtaja
  • 050 438 1015
  • Tanja Hovi
  • Sisältömarkkinoinnin tuottaja
  • 040 833 7055
  • Marjaana Vilponen
  • Yhteyspäällikkö
  • 050 413 3914