Sisältömarkkinoinnilla vaikutat vastaanottajaan

Hyvin laadittu sisältö hyödyttää lukijoita ja vahvistaa yrityksen brändiä. Satakunnan Kansan lukijat lukevat ja katsovat parhaiten toteutettuja sisältömarkkinointijuttuja yhtä mielellään kuin toimituksellista sisältöä. Hyvin tehty sisältömarkkinointiartikkeli tai video on hyödyllinen ja sykähdyttävä. Paikallisuus nostaa sisällön arvoa lukijoiden keskuudessa.

Päättäjät kuluttavat sisältömarkkinointisisältöä siinä missä kuka tahansa lukija. Jopa kolmannes päättäjistä uskoo sisältömarkkinoinnin roolin kasvavan omassa yrityksessään tulevaisuudessa.

Lähde: TNS PäättäjäAtlas 2016, Kantar TNS; Satakunnan Kansan lukijapaneeli, RAM Research and Analysis of Media 2015, 2016.

Malttamattomat-paketti

Julkaisukanavat

  • Kokosivu Satakunnan Kansassa sunnuntaina, 142.000 lukijaa
  • Artikkeli Satakunnankansa.fissä, Kankaanpäänseutu.fi:ssä, Merikarvialehti.fi:ssä, Luoteisväylä.fi:ssä sekä Sydänsatakunta.fi:ssä, yhteensä yli 115.000 eri kävijää viikossa
  • Artikkeli Satakunnan Yrittäjien sivustolla
  • Kokosivu Malttamattomat-lehdessä 2018 joulukuussa, 142 00 lukijaa

Sisältää artikkelin ideoinnin ja tuottamisen.

Hinta yrittäjälle 2 800 € (arvo 9 088 €, etu jäsenyritykselle 6 288 €)

Kysy lisää Malttamattomat-paketista: