Siirry sisältöön Satakunnan Kansa Mainosmyynti
Satakunnan Kansa - Mainosmyynti
  • Satakunnankansa.fi
  • Tilaajapalvelu
  • In English
Valikko
Alma Media
Sulje Etusivulle
  • Etusivu
  • Tuotteet
  • Kohde­ryhmät
  • Ajankohtaista
  • Aineisto-ohjeet
  • Tee ilmoitus
  • Yhteystiedot
  • In English
Alma Media
  1. Etusivulle
  2. Kohde­ryhmät

Ruuhkavuosien uraperheet

Kun on lapset, lainaa ja kaksi autoa, ei elämästä tekemistä ja rahanmenonkohteita puutu. 35-50-vuotiaiden kohtuullisesti tai hyvin toimeentulevien työntekijöiden ja toimihenkilöiden ruuhkavuodet täyttyvät perhearjesta, ruoasta, matkoista, vaatteista ja harrastuksista. Sosiaalisen median päivityksiä tehdään arkisten päivien parhaista paloista, piristetään itseä kuvalla kauniista kukka- tai ruoka-asetelmasta katastrofaalisen maanantain iltana.

Viikonloppuisin on aikaa hengähtää, olla perheen kanssa yhdessä ja tehdä jotain kivaa tai rentoutua mukavan illanvieton merkeissä hyvän ruoan ja viinilasillisen ääressä ystävien kesken. Arjen selviämiseen tarvittava tieto haetaan netistä, sieltä luetaan niin uutiset, hyvinvointitieto kuin inspiraatioblogitkin, painettujen lehtien äärelle pysähtymiseen on arkena vain vähän aikaa.

Viikkotavoittavuus:
Satakunnan Kansa + satakunnankansa.fi 69%
Alma-verkosto 89%
(Kantar TNS, Atlas 2015)

18% Porin markkina-alueen kuluttajista kuuluu ruuhkavuosien uraperheiden ryhmään.

Jaa tämä sivu:

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
Takaisin ylös
  • Etusivu
  • Tuotteet
  • Kohde­ryhmät
  • Ajankohtaista
  • Aineisto-ohjeet
  • Jätä ilmoitus
  • Yhteystiedot
  • Alma Media -konsernin mediamyynnin ehdot
  • Tietosuoja Alma Mediassa

Yritysasiakaspalvelu: 010 665 8302
mainonta.satakunta@almamedia.fi

Satakunnan Kansa
Alma Media
Sallitko sijaintitiedon käytön?

Alma Media voi tarjota sijaintiisi perustuen kohdennettua sisältöä, mainontaa ja säätietoja. Sijaintitiedot voidaan yhdistää palveluiden käytöstä kerättyihin tietoihin.