Kohde­ryhmät

Satakunnan Kansan kanavat tavoittavat erityyppisiä kohderyhmiä paitsi iän tai sukupuolen, myös ostokäyttäytymisen mukaan. Tehokkaan ilmoittelun varmistamiseksi voit hyödyntää kohderyhmien määrittelyn avuksi tarkoitettuja lukijaprofiileitamme. Profiilien avulla voit suunnata viestintääsi tarkemmalla kohdennuksella bränditietoiselle Linda Laatulalle tai kuluttamisessa käytännöllisyyttä arvostavalle Tero Tavankarille.

Apua viestisi kohdentamisessa omalta yhteyshenkilöltäsi tai yritysmyyntipalvelumme asiantuntijoilta.

Osto­käyttäytyminen

Aila Ala-Kartte

Moderni eläkeläinen

Aktiivinen eläkeläisrouva Aila Ala-Kartte on tottunut arvioimaan tarkkaan sekä tuotteiden laadun että palvelun ystävällisyyden, sillä Ailalle edullinenkaan hinta ei korvaa huonoa palvelua.

Lue lisää

Hanna Hupi­-Hintanen

Hintahakuinen nuori aikuinen

Hanna Hupi-Hintanen on alle 30-vuotias kerrostalossa asuva sinkku, joka viihtyy paljon ulkona ystävien kanssa. Ystäväporukassa jaetaan kokemuksia ja suosituksia sekä nenätysten että netissä.

Lue lisää

Tero Tavankari

Tavallinen Virtanen

Käytännöllisyyttä ja helppoutta arvostava Tero on hintatietoinen ja konservatiivinen kuluttaja, jonka ostopäätöksiin eivät brändit tai ekologisuus vaikuta.

Lue lisää

Linda Laatula

Brändikeskeinen laadun metsästäjä

Nuorekas Linda Laatula elää lapsiperheen arkea tai kaksin puolisonsa kanssa. Kiireisestä elämänvaiheesta huolimatta aktiivinen Linda haluaa panostaa myös harrastuksiin ja kotiin.

Lue lisää

Sauli Säästöpuro

Säästäväinen seniori

Sauli Säästöpuro on varovainen kuluttaja, joka arvostaa kotimaisia tuotteita ja palveluita. Säästäväisenä seniorina Sauli on kiinnostunut kuulemaan etenkin terveydestä, luonnosta ja käsitöistä.

Lue lisää

Demografia

Naiset

Viikon aikana Satakunnan Kansa ja Satakunnankansa.fi tavoittavat yhteensä
89 % Porin markkina-alueen naisista.

Lue lisää

Miehet

Viikon aikana Satakunnan Kansa ja Satakunnankansa.fi tavoittavat yhteensä
87 % Porin markkina-alueen miehistä.

Lue lisää

Lapsiperheet

Viikon aikana Satakunnan Kansa ja Satakunnankansa.fi tavoittavat yhteensä
83 % Porin markkina-alueen lapsiperheissä asuvista.

Lue lisää

Yli 55-vuotiaat

Viikon aikana Satakunnan Kansa ja Satakunnankansa.fi tavoittavat yhdessä 95 % Porin markkina-alueen yli 55-vuotiaista.

Lue lisää

Nuoret aikuiset

Viikon aikana Satakunnan Kansa ja Satakunnankansa.fi tavoittavat yhdessä 75 % Porin markkina-alueen nuorista aikuisista.

Lue lisää