Vinkkejä ja sisältöä mainostajalle koronakriisin aikana

Koronakriisi koettelee nyt yksilöitä, yrityksiä ja yhteiskuntaa. ”Kyllä tästäkin selvitään”, kuten Presidentti Sauli Niinistö sanoi. Selviytymisessä itsekkyyden sijaan vastuullisuus ja yhteistyö ovat avaintekijöitä. Meidän on kannettava vastuumme osana yhteiskuntaa niin terveydellisten ja taloudellisten vahinkojen ennaltaehkäisemiseksi kuin myös vahinkojen tapahtuessa niistä selviytyäksemme.

Meidän jokaisen velvollisuus on auttaa heikompia jaksamaan. Itse kriisiin emme voi vaikuttaa, siihen miten siihen reagoimme voimme. Kriisin aikana yhteistyön arvo niin yksilö- kuin yritystasolla mitataan. Kukaan ei tiedä, kauan kriisi kestää. Se on kuitenkin jo selvää, että vaikutukset ovat pitkäkestoiset ja moniulotteiset.

Talouden pyörät täytyy pitää pyörimässä. Tässä markkinointiviestinnällä on iso rooli. Markkinoinnin tarpeet muuttuvat nyt nopeasti ja monet suunnitelmat menevät uusiksi. Teemme kaikkemme Satakunnan medioissamme, nykyään osana Sanomaa, auttaaksemme satakuntalaisia markkinoijia ja tukeaksemme heitä muutoksessa. Ollaan avoimia ja mietitään yhdessä, miten tästä eteenpäin. Yhdessä meissä on voimaa.

Lue lisää Sanoman kokoamia poikkeusajan sisältöjä mainostajalle >

Mietitään yhdessä sinulle paras mahdollinen ratkaisu kriisin aikana ja sen jälkeen.

  • Hanna Jalonen
  • Myyntijohtaja
  • 050 438 1015
  • Heli Korjansalo
  • Myyntipäällikkö
  • 040 836 7815
  • Janne Arola
  • Myyntipäällikkö
  • 040 777 3876
  • Janne Norri
  • Myyntipäällikkö
  • 050 572 8197
  • Jutta Kangas
  • Myyntineuvottelija
  • 050 568 9612
  • Marja-Riitta Grönblom
  • Myyntipäällikkö
  • 050 438 0926
  • Sanna Lahdenpää
  • Myyntipäällikkö
  • 044 522 8149
  • Teemu Janhunen
  • Myyntineuvottelija
  • 050 434 0101