Mainos Porilaisessa täytti varauskalenterin viikoiksi

”Voisi sanoa, että onnistuimme pääsemään asiakkaidemme iholle”, kertoo yrittäjä Nina Elo iloisena.

Kauneushoitola Marjassa vietettiin DMK-entsyymi-terapiahoitopäivää, jolloin paikalla oli alan asiantuntija tekemässä hoitoja. Kauneushoitola Marja tarjoaa
ainoana hoitolana Porissa kyseessä olevaa ihoa uudistavaa hoito-ohjelmaa, joka on suunnattu kaikenikäisille, niin naisille kuin miehillekin. Hoidosta ja tapahtumapäivästä haluttiin saada tietoa suuremmalle yleisölle.

Markkinointikanavaksi valittiin Satakunnan Kansan viikkoliite, Porilaine. Valintaan vaikutti lehden laaja tavoittavuus sekä laadukas sisältö, joka puhuttelee lukijoita rennolla ja läheisellä tyylillä.

Kampanjalla tavoiteltiin laajaa kohderyhmää

Porilaisessa julkaistiin ¼-sivun kokoinen mainos, jonka toteutti mainostoimisto BM&M. Kampanjan tavoitteena oli varausten saaminen tapahtumapäivälle sekä DMK-hoidon tunnettuuden kasvattaminen.

Mainoksen viesti oli sisällöltään informatiivinen. Viestin kärjeksi oli nostettu tapahtumapäivä sekä hoitotarjous. Tavoitteena oli aktivoida ihmiset varaamaan aikansa välittömästi. Lisäksi mainoksessa haluttiin esimerkein havainnollistaa hoidon tehoa.

Tulokset yllättivät yrittäjän

”Mainos Porilaisessa herätti yleisön kiinnostuksen ja DMK-hoitopäivän ajat täyttyivät välittömästi. Hoitovarauksia tuli lisäksi odotettua enemmän useaksi viikoksi eteenpäin. Jatkoimme tarjousta, jotta kaikki halukkaat pääsivät testaamaan DMK-hoitoa tutustumishinnalla”, kertoo yrittäjä Nina Elo iloisena.

Kauneushoitola Marjalla on takanaan pitkäaikainen yhteistyö Satakunnan Kansan kanssa. Yritys on käyttänyt markkinoinnissaan Porilaista sekä sosiaalisen median kanavia. DMK-hoitopäivän kampanjoinnin tavoitteet täyttyivät jopa yli odotusten, mikä vahvisti yrittäjä Ninan Elon kokemuksia Porilaisen tehosta ja sopivuudesta oman hoitolansa markkinoinnissa.

”Jatkuva kouluttautuminen ja alan seuraaminen ovat erittäin tärkeitä ammatissani. Omasta osaamisestamme ja palveluistamme sekä alan viimeisimmistä uutisista pystymme kertomaan laajasti sekä vanhoille että uusille potentiaaliselle asiakkaillemme Porilaisen avulla. Koen, että se on meille paras paikallinen tavoittamisen väline ja tulemme käyttämään Porilaista jatkossa entistä säännöllisemmin”, toteaa Nina.

Sinullekin varauskalenteri täyteen? Ota rohkeasti yhteyttä!

  • Jutta Kangas
  • Myyntineuvottelija
  • 050 568 9612