Palautteella parempaa palvelua

Asiakkaiden yksilöllisempi palvelu, tarpeiden mukainen yhteydenpito sekä laadukkaammat asiakastapaamiset ovat Satakunnan Kansan mainosmyynnin kehityksen painopisteet, joiden toteutuminen hyödyttää jokaista mainostavaa asiakasta. Miten sinä voit mainostaja-asiakkaana vaikuttaa saamaasi palveluun?

Anna palautetta tapaamisista mediamyyntimme kanssa! Satakunnan Kansa kerää kesäkuusta lähtien palautetta asiakastapaamisista muutaman kysymyksen kyselyllä, jossa keskitytään asiakkaan kokemaan hyötyyn ja fiilikseen. Kysely lähetetään mahdollisimman pian tapaamisen jälkeen, jotta ”tunnejälkesi” on vielä tuore ja muistat, miten tapaaminen sujui.

Hyödyllisyys sekä ”hyvä fiilis” muodostavat yhdessä kokonaisuuden, joka on asiakaskokemuksen näkökulmasta tärkeä, mutta niihin keskitytään myös siksi, että palautteen perusteella voimme tehdä nopeastikin muutoksia tuottamaamme palveluun tai myyntimme toimintatapoihin. Palautteesi auttaa näin sekä myyjää että Satakunnan Kansaa organisaationa kehittymään ja palvelemaan asiakkaitaan – myös sinua – jatkossa entistä paremmin.

Palautteen antaminen on vaivatonta ja nopeaa: saat sähköpostiisi linkin kyselyyn tapaamisen jälkeen ja vastaat muutamaan kysymykseen – tässä kaikki mitä toivomme sinun tekevän. Saat korkeintaan yhden kyselyn kolmessa kuukaudessa.

Tulemme jatkossa informoimaan asiakkaitamme muutoksista ja uudistuksista, joita teemme saamamme palautteen perusteella. Tämä asia on meille tärkeä, ja toivomme myös sinun kokevan asian samalla tavalla.

Palautetta voit toki antaa myös vaikka heti yhteydenottolomakkeellamme