Perinteisen ja mobiilimainonnan pettämätön yhdistelmä

Harjavaltalaisen autokorjaamo Valtaosa Oy:n Mika Männistö on todennut säännöllisen monikanavaisen mainonnan toimivaksi markkinointiratkaisuksi. Varsinkin eri sesonkeihin kohdennetut kampanjat tavoittavat lukijat ja tuovat lisää asiakkaita.

Yrityksen markkinoinnin peruselementteinä toimivat ilmoitukset Sydän-Satakunta ja Jokilaakso -lehdissä. Lisäksi Valtaosa hyödyntää markkinoinnissaan digitaalisuutta. Mobiilimainoksia julkaistaan Sydän-Satakunnan lisäksi myös Alma Median digiverkostossa, kuten esimerkiksi Satakunnan Kansassa ja Iltalehdessä. Verkossa sisältö saadaan kohdennettua tarkasti halutulle alueelle, mikä tehostaa onnistumista.

”Asiakkaisiimme kuuluu niitä vanhanliiton miehiä, jotka arvostavat perinteistä lehdissä näkyvää printtimainontaa. Mobiilissa oleva markkinointi tavoittaa taas toisen kohderyhmän. Kaikille asiakkaille jotain,” kertoo Männistö.

Säännöllinen markkinointi on auttanut Männistöä huomaamaan, millainen sisältö tavoittaa kohdeyleisön parhaiten: ”Ajankohtaisuus ja yksilöllisyys toimivat. Mainokset, joissa tarjoamme tai esittelemme yrityksemme palveluita, tuntuu vetoavan ja kiinnostavan lukijoita.” Usein paras tapa onkin yhdistää sekä palveluiden että tarjoustuotteiden markkinointi.

Valtaosan tulevaisuuden suunnitelmat ovat selvät: ”Tulevaisuudessa aiomme panostaa mobiili- ja sisältömarkkinointiin, mutta emme unohda perinteistäkään lehteä.”

Männistö kertoo pitävänsä erityisesti siitä, kuinka vaivatonta yhteistyö Sydän-Satakunnan kanssa on: ”Janne Arola on aina sopivin väliajoin meihin yhteydessä, kun on aika laittaa uusia juttuja tulille. Sydän-Satakunta suunnittelee meille priimat mainokset, eikä meidän tarvitse itse huolehtia mistään.”

 

Haluaisitko kuulla lisää mainosratkaisuistamme? Ota rohkeasti yhteyttä!

”Mikan kanssa on ilo tehdä kauppaa, koska olemme samalla ”aaltopituudella” ja hän innostuu usein meidän uusista tuotteista. Valtaosa on käyttänyt Alma-verkoston kohdennettua digimainontaa mobiilissa 20 km:n säteellä Harjavallasta, mistä olemme saaneet erittäin hyviä tuloksia. Nyt on työn alla ensimmäinen sisältömarkkinoinnin kampanja,” kertoo myyntipäällikkö Janne Arola.

Lue lisää asiakkaidemme kokemuksista