Tavoita päättäjät-kohderyhmä digissä!

Satakunnan Kansa ja Satakunnan Yrittäjät tarjoavat mainostajalle ainutlaatuisen mahdollisuuden tavoittaa päättäjät-kohderyhmä digitaalisissa kanavissa. Mainostaja saa viestinsä päättäjille laadukkaassa mediaympäristössä, päättäjien arvostamissa kanavissa.

Satakunnan Yrittäjien verkkosivusto on luontainen ympäristö päättäjät-kohderyhmälle. Satakunnan Kansan mediatuotteet tavoittavat yli 90 % alueen päättäjistä. Yhdistämällä voimansa Satakunnan Yrittäjät ja Satakunnan Kansa luovat mainostajalle ennen näkemättömän laajan päättäjien tavoittamiskanavan.

Päättäjät on ostovoimainen kohderyhmä

Päättäjät ovat mainostajalle mielenkiintoinen kohderyhmä, koska päättäjät tekevät päätöksiä sekä kuluttajina että edustamansa yrityksen kautta. Päättäjät ovat keskimäärin erittäin hyvätuloisia, aktiivisia kuluttajia ja edelläkävijöinä he voivat olla auttamassa sinunkin yritystäsi menestykseen.

Päättäjän kuva on moninainen. Päättäjät toimivat useilla toimialoilla kuluttajapalveluista teollisuuteen, ja monipuolisissa tehtävissä markkinoinnista ja myynnistä hankintoihin. Johtavassa asemassa ja yrittäjinä toimii eri-ikäisiä miehiä ja naisia, joista noin puolet asuu lapsiperheissä.

Päättäjien usko talouteen on vahvistumaan päin. Tämä näkyy esimerkiksi hankinta-aikeissa, jotka ovat vahvistuneet viime vuoteen verrattuna. Nyt on siis hyvä aika tavoitella päättäjiä yrityksen edustajina ja yksityishenkilöinä.

Päättäjiin vedotaan laatulupauksella ja modernilla mainonnalla, joka kommunikoi hyötyjä

Kiireiset päättäjät ovat valikoivia, mutta ahkeria mediankäyttäjiä. He ovat edelläkävijöitä sähköisten medioiden käytössä. He seuraavat ja jakavat sisältöä eri mediakanavissa ja ovat perillä mediakäytön uusista muodoista.

Päättäjät tekevät ostopäätöksiä tunteen lisäksi järjellä. Päättäjän vakuuttaakin parhaiten viestillä, josta käy ilmi hyöty päättäjälle – joko kuluttajana tai yrityksen edustajana.

Päättäjille tarkoitetut kanavat ovat omiaan B2B-mainonnalle, mutta päättäjiä kannattaa tavoitella myös kuluttajina. Päättäjät ovat kiinnostuneita kehittämään itseään, joten harrastamiseen ja koulutukseen liittyvä sisältö on omiaan kohderyhmälle. Toisaalta päättäjät kaipaavat vastapainoa vaativalle työlle, joten vapaa-aikaan, matkusteluun, ruokaan ja viiniin sekä rentoutumiseen liittyvä markkinointi puree päättäjiin. Laatu on päättäjille tärkeä ostopäätösperuste ja suurimmalle osalle päättäjistä jää ylimääräistä rahaa pakollisten menojen jälkeen. Päättäjät ovat oivallinen kohderyhmä myös kalliimpien kulutustuotteiden mainonnalle.

Lähteet: KMT AL + total Syksy 2015/Kevät 2016, TNS PäättäjäAtlas 2016, Kantar TNS

Päättäjät-kohderyhmämainonta, mainospaikat ja hinnat

  • Paraati
  • Satakunnanyrittajat.fi

    Viikkohinta: 594 €
    Hinta/ 4 viikkoa: 2 028 €
  • Lisätiedot
  • Jättiboksi
  • Satakunnanyrittajat.fi

    Viikkohinta: 228 €
    Hinta/ 4 viikkoa: 846 €
  • Lisätiedot
  • Boksi
  • Satakunnanyrittajat.fi

    Viikkohinta: 114 €
    Hinta/ 4 viikkoa: 408 €
  • Lisätiedot
  • Pidennetty suurtaulu
  • Satakunnanyrittajat.fi

    Viikkohinta: 78 €
    Hinta/ 4 viikkoa: 306 €
  • Lisätiedot
  • Painike
  • Satakunnanyrittajat.fi

    Hinta/ 4 viikkoa: 114 €
  • Lisätiedot
 

Sisältömarkkinointiratkaisu yrittäjälle

Pitelemättömät – Yrittäjätarinoita Satakunnasta

Kerro yrittäjätarinasi satakuntalaisille sisältömarkkinoinnin keinoin ja ole mukana nostamassa satakuntalaisen yrittämisen profiilia! Pitelemättömät-yrittäjätarinasi julkaistaan Satakunnan Kansan painetussa lehdessä sunnuntaina sekä Satakunnan Kansan – ja Satakunnan Yrittäjien verkkosivustoilla.

Lue lisää