Motor+ tavoittaa autoilevat ihmiset lehdessä ja verkossa

Jokilaakson, Kankaanpään Seudun, Luoteisväylän ja Merikarvia-lehden Motor+ teemasivut kokoavat viisi kertaa vuodessa yhteen autoilun ajankohtaisimmat tuotteet, parhaat palvelut ja kiinnostavimmat tarjoukset paikallisille kuluttajille. Älä jää parkkiruutuun, vaan tule huomatuksi teemasivujen paalupaikoilla!

Jopa 89 % satakuntalaisista on taloudessaan auto. Painetun lehden lukijat arvostavat palveluja, kuten auton huolto- ja korjauspalveluja. Teemasivujen avulla tavoitat markkina-alueen autoilevat, ostovoimaiset asiakkaat oikeassa ympäristössä – olipa kyse sitten autoista, moottoripyöristä, mönkijöistä, niiden kaupoista tai huoltamisesta. Motor+ tavoittaa myös muun muassa varaosien, renkaiden ja autohifilaitteiden ostamisesta kiinnostuneet.

Miksi mainostaa Motor+teemasivuilla?

1. Teemasivut kiinnittävät autoilusta kiinnostuneen lukijan huomion: Iso joukko lukijaa kiinnostavan aihepiirin ilmoituksia kiinnittää helposti huomion ja potentiaalinen ostaja virittäytyy autoilu-aihepiirin pariin.
2. Sanomalehti on lukijalle läheinen ja luotettu media, jossa mainonta on osa sisältökokemusta: Eri kanavia vertailtaessa mainontaa vastaanotetaan mieluiten juuri sanomalehdestä. Sanomalehtimainonta myös toimii: ilmoitusten keskimääräinen huomioarvo on 60 % ja asiointiaikomus 15 %.
3. Motor+kampanjaetu: Tee täsmäisku useammalle alueelle tai näy pitkin vuotta oman mediasi teemasivuilla hyödyntämällä Motor+ kampanjaetu, jolla saat 4+1-paketin viidennen kampanjan veloituksetta. Paketti tulee varata kerralla.

Ilmoituspaketit ja hinnat

Lähteet:

Tuhat suomalaista, 2016, Sanomalehtien Liitto, IroResearch Oy.
Alman printtimainonnan tietopankki, RAM, KMT s15k16, TNS Gallup Oy

Ajankohtaista: