Tavoita satakuntalaiset heti alkuvuodesta suosituissa teemoissamme!

Miksi sinun kannattaa ilmoittaa teemalehdessä ja -kokoomassa?

  • Sisältösi tavoittaa teemasta kiinnostuneet kuluttajat
  • Tavoitat kuluttajat oivallisena ajankohtana harrastusten aloittamisen ja hyvinvoinnin kohentamisen näkökulmista
  • Saat kattavan markkinointiratkaisun medioissamme, jotka tavoittavat lähes kaikki markkina-alueen kuluttajat luotettavassa mediaympäristössä

 

Miten hyödyt verkkomainonnasta?

  • Saat toistoa viestillesi
  • Verkossa tavoitat printtilehden lisäksi uusia silmäpareja
  • Voit kohdentaa mainoksesi verkkokävijöiden kiinnostuksen mukaan esim. terveydestä, kuntoilusta ja hyvinvoinnista kiinnostuneille
  • Voit tehdä mainoksesta suoran ohjauksen esimerkiksi omille verkkosivuillesi

Hyvä olo kuuluu kaikille. Terveys on perheen ohella suomalaisille tärkein asia. Tammikuussa on aika tehdä hyviä päätöksiä oman olon optimoimiseksi. Toisille tämä tarkoittaa tiukkaa kuntokuuria ja toisille lempeitä arjen valintoja, jotka ylläpitävät hyvää oloa tai ohjaavat kohti virkeämpää mieltä ja jaksavampaa kehoa. Satakunnan medioidemme teemajulkaisuissa tavoitat nämä hyvinvoinnin vaalijat ja tekemisennälkäiset satakuntalaiset kohdennetusti.

Terveys & hyvä olo -teema käsittelee monipuolisesti terveyteen ja hyvään oloon liittyviä ajankohtaisia aiheita. Mainostajana annat teemalle tärkeää, lukijoiden kaipaamaa ajankohtaista sisältöä. Tavoitamme viikon aikana yhdeksän kymmenestä markkina-alueen kuluttajasta. Heistä suurta osaa kiinnostaa terveys, hyvinvointi, kuntoilu ja urheilu. Hyvinvointi kiinnostaa erityisesti naisia, urheilu ja kuntoilu erityisesti miehiä. Noin neljä kymmenestä kuluttajasta käyttää mielellään rahaa harrastuksiin ja harrastusvälineisiin, ja noin joka viides hyvinvointi- ja terveyspalveluihin. 

Miten tavoitat tämän kohderyhmän?

Terveys & hyvä olo -teemasivut:
Kankaanpään Seutu, Luoteisväylä, Merikarvia-lehti ja Sydän-Satakunta: torstaina 19.1.2017

Kankaanpäässä Terveys & hyvä olo -teema jatkuu lehden ilmestymispäivänä kaikille avoimena Suoraa puhetta! -keskustelutilaisuutena
Paikka: 19.1.2017 klo 18.00 Kuntoutuskeskus Kankaanpäässä

Harrasta & luo -kokoomat ja -teemat:
Kokoomat: Porilaine: torstaisin tammikuussa ja elokuussa 2017:
Teemat: Kankaanpään Seutu, Merikarvia-lehti, Luoteisväylä ja Jokilaakso: torstaina 17.8.2017

Luonto & retkeily -teemat:
Kankaanpään Seutu, Merikarvia-lehti, Luoteisväylä ja Sydän-Satakunta: torstaina 17.8.2017

Aineistoaikataulut ja -ohjeet löydät tuotekohtaisesti täältä.

Kohdennettu digimainonta: Lehti-ilmoituksen lisäksi voit kohdentaa viestisi alueen kuluttajille laadukkaissa digikanavissamme. Voit valita kohderyhmäksi esimerkiksi terveydestä, kuntoilusta ja hyvinvoinnista kiinnostuneet satakuntalaiset. Harrastustoimintaa lapsille ja nuorille tarjoavat voivat kohdentaa viestinä lapsiperheille.

Esimerkki digikampanjasta:

Mainospaikka: Boksi
Kohdennus: terveydestä, kuntoilusta ja hyvinvoinnista kiinnostuneet
Aluekohdennus: Satakunta
Mainosnäyttöjen lukumäärä: 50.000 näyttöä
Kampanjan kesto: viikko
Hinta: 300 € (alv. 0%)

Alma-verkosto: Mainokset näytetään valitsemallesi kohderyhmälle aluekohdennetusti Alma Median luetuissa ja luotettavissa digimedioissa, kuten Satakunnan Kansa, Iltalehti ja Kauppalehti.

Kysyttävää teemalehdistä tai kohdennetusta digimainonnasta? Ota rohkeasti yhteyttä!